لوازم برقی شخصیریش تراش

معرفی بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

انتخاب بهترین ماشین ریش تراش صفر زن در بین برند های متنوع بازار با تنوع قیمتی زیادی که وجود دارد کار سختی است. برای همین شما یا نیاز به توصیه های یک فرد باتجربه که قبلا یک ماشین اصلاح صورت خوب را خریده است دارید یا با صرف وقت اندک برای خواندن این مقاله می‌توانید بهترین برند را از نظر کیفیت و قیمت به راحتی پیدا کنید و با خیال راحت آن را بخرید. ما بهترین‌ها را با صرف وقت زیاد بر اساس جست و جو و تحقیق در بین منابع معتبر خارجی و بررسی نظرات کاربرانی که آن ها را خریداری کرده‌اند برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بدون دغدغه یک خرید عالی و مطمئن داشته باشید.

فرق بین ماشین ریش تراش صفر زن و ریش تراش

ریش تراش خط زن یک ماشین اصلاح صورت می‌باشد که توانایی کوتاه کردن موها را نزدیک به نمره صفر دارد و معمولا عرض دهانه این ریش تراش ها نسبت به مدل های معمولی که برای اصلاح موهای سر هستند، کم تر است به هم دلیل می‌توانند با دقت و ظرافت بیشتری عمل کنند. اما ریش تراش خط زن 2مدل دارد:

  1. مدل صفر زن با سایز شانه های 1 الی 4 (کم ترین نمره اصلاح 0.4 است)
  2. این مدل کمی بلند تر اصلاح می‌کند با سایز شانه های 3 الی 12

حال به مقایسه انواع ماشین اصلاح صورت از نظر کیفیت ساخت، کیفیت اصلاح و قیمت خواهیم پرداخت. پس اگر می‌خواهید بدانید کدام ماشین اصلاح بهتر است، با ما همراه باشید.

بهترین ماشین اصلاح خط زن تا 4 میلیون تومان

1. ماشین اصلاح فیلیپس مدل QP6530

ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل qp6530
  • ضد آب
  • مناسب سفر
  • تیفه های تیتانیومی
  • قابلیت شارژ با پورتUSB
  • تکنولوژی oneblade 
  • سرعت بالای اصلاح

ریش تراش فیلیپس مدل QP6530 یک ماشین اصلاح همه کاره برای موهای صورت، بدن و موهای سر است. به علت کوچک بودن ابعاد این ریش تراش، به راحتی در جیب جا می‌شود و با هر1ساعت شارژ تا 90 دقیقه قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید با پورت USB به راحتی آن را هر جایی شارژ کنید. به همین دلیل برای افرادی که قصد به همراه بردن یک ماشین اصلاح صورت در سفر را دارند کاملا مناسب است. این ریش تراش کاملا ضد حساسیت بوده و نگرانی بابت جوش زدن پوست صورت خود بعد از اصلاح را نخواهید داشت.

سرعت بالای دور موتور ریش تراش فیلیپس سبب شده تا زمان کم‌تری را صرف اصلاح صورت خود کنید و سرعت عمل این ماشین اصلاح را بالاتر برده است. شانه قابل تنظیم این ریش تراش 12 شماره قابل تنظیم(از 0.5 تا 9میلی‌متر) را در اختیار شما خواهد گذاشت تا دست شما در اصلاح موهای خود کاملا باز باشد. خط ریش شما با ماشین اصلاح فیلیپس کاملا متمایز و بی‌نقص از آب در می‌آید. و در نهایت با وجود LEDهای روی ریش تراش خیال شما ازبابت میزان شارژ باتری دستگاه راحت خواهد بود. یک برس تمیز کنند از تجهیزات همراه این ماشین اصلاح صورت می‌باشد.

2. ماشین اصلاح موی صورت رمینگتون مدل MB7000

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون مدل MB7000 که یک ریش تراش صفر زن می‌باشد
  • ضد آب
  • صفر زن(از0.4میلی‌متر)
  • تیغه Tشکل
  • تکنولوژی برش مستقیم
  • 6تیغه ثابت‌از جنس استیل‌ضدزنگ

این ریش تراش صفر زن آمریکایی با تیغه های طلایی که حس کیفیت را القا می‌کند، به همراه 6شانه ثابت و یک برس تمیز کننده، یک ست ماشین اصلاح صفر زن کامل را برای شما فراهم می‌آورد. مهم نیست به دنبال چه نوع خط ریشی هستید یا فرم صورت شما چگونه است، به لطف تکنولوژی برش مستقیم و تیغه Tشکل این ریش تراش شما می‌توانید یک اصلاح راحت و البته دقیق با دید خوب نسبت به حرکت تیغه ها داشته باشید.

ضد آب بودن این ریش تراش کار شما رابرای اصلاح زیر دوش آب راحت می‌کند و شانه قابل تنظیم آن از 1 تا 5 میلی‌متر قابل تغییر است. سایز 6 شانه ثابت این ماشین اصلاح از 1.5 تا 15میلی متر متغیر است. تنها ایراد این ماشین اصلاح آمریکایی زمان موردنیاز برای شارژ آن است. برای هر 1 ساعت استفاده باید 4 ساعت باتری آن را شارژ کنید که البته این زمان با توجه به نگهداری بالای شارژ باتری آن به چشم نمی آید چرا که بعد از هر 17 اصلاح 3 دقیقه‌‌ای یکبار نیاز به شارژ دارید.

3. ماشین اصلاح فیلیپس مدل NORELCO MG7750/49

ست ماشین اصلاح صورت و بدن فیلیپس مدل NORELCO MG7750/49 همراه با کیف و تجهیزات همراه محصول
  • ضد آب
  • تجهیزات همراه کامل
  • تکنولوژی برش مستقیم
  • مجهز به تکنولوژی DualCut
  • تیغه استیل پیشرفته خودتیزشونده
  • باتری‌لیتویمی با 5ساعت‌شارژدهی

بی شک ماشین اصلاح فیلیپس  MG7750 یکی از فول آپشن ترین و کامل ترین مدل‌های زیر 4 میلیون ماشین اصلاح در بازار است که می‌توانید پیدا کنید. پیشوند NORELCO در محصولات فیلیپس به معنای محصولات سفارش آمریکا یا مخفف «North American Philips [electrical] Company» می‌باشد. پس خیال شما می‌تواند بابت استاندارد ها و کیفیت این محصول کاملا راحت باشد. بخصوص اینکه این محصول در ایران باگارانتی 18ماهه عرضه می‌شود. این محصول کاملا ضدآب بوده و می توانید آن را بعد از اصلاح زیر آب شست وشو داده یا زیر دوش اصلاح کنید.

وجو انواع شانه‌ها در سایز های مختلف به عنوان تجهیزات همراه این محصول، کار را برای اصلاح موهای سر، بدن و ریش‌ها بسیار آسان کرده و این تمام ماجرا نیست! یک سری موزن بینی و سری کوچک فویلی برای صفر زنی خط ریش ست این ماشین اصلاح با کفیت را کامل کرده است.

جنس تیغه فیلیپیس NORELCO MG7750 از استیل پیشرفته با قابلیت خود تیز شوندگی است که باعث شده تیغه ها بدون نیاز به روغن کاری باشند و بعد از چند سال استفاده همچنان تیز باقی بمانند. همچنین این ماشین اصلاح مجهز به تکنولوژی DualCut می باشد که باعث کاهش زمان اصلاح و افزایش کارایی ریش تراش شده است. باتری این ماشین اصلاح از جنس لیتیوم یونی است که بیش‌ترین کارایی را در بین باتری ها دارد و با یک ساعت شارژ می تواند تا5 ساعت شارژدهی داشته باشد. همچنین در مواقع ضروری می توانید فقط با 5 دقیقه شارژ باتری یک اصلاح کامل را داشته باشید.

4. ریش تراش پاناسونیک Multishape

کیت کامل ریش تراش پاناسونیک مالتی شیپ
  • ضدآب
  • باتری لیتیوم یون
  • ریش تراش مسافرتی
  • قابلیت اتصال موبر، شیور و مسواک برقی

برند پاناسونیک یک برند نام آشنای ژاپنی برای ایرانی هاست. در کیفیت و عملکرد عالی این برند نیاز به توضیح اضافه نیست. ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل مالتی شیپ یکی از برترین ریش تراش های خط زن در بازار جهانی است. این ریش تراش ضد آب دارای باتری لیتیوم یونی است که شارژدهی بهتری نسبت به باتری های معمولی دارد. مکانیز تنظیم سایز شانه در این دستگاه در نوع خود کاملا منحصر به فرد و جالب است. با چرخش سر دستگاه و 4شانه همراه آن، شما می‌توانید 58 سایز مختلف را بر روی شانه ریش تراش تنظیم کنید. این قابلیت بخصوص برای افرادی که ریش های بلندی دارند یا در کوتاه کردن ریش های کمی وسواسی هستند بسیار کاربردی است.

پاناسونیک مالتی شیپ فقط یک ریش تراش نیست و شما می‌توانید با جدا کردن سر ریش تراش این دستگاه، به آن کیت موبربینی، شیور یا مسواک برقی متصل کنید! که البته با توجه به مدلی که می‌خرید بعضی یا همه این کیت ها در آن قرار دارد. تنها ایراد این ریش تراش مسافرتی، کم یاب بودن آن در بازار ایران است. با این حال ما تصمیم گرفتیم برای افرادی که امکان خرید این دستگاه را از بازار جهانی دارند آن را معرفی کنیم.

بهترین ماشین ریش تراش خط زن تا 1 میلیون تومان

این بخش را برای افرادی که محدودیت بودجه دارند یا صرفا به دنبال یک کالای کار راه انداز یا مسافرتی هستند قرار داده‌ایم. کالاهایی که در این بخش برای شما گرد آوری کردیم، بیشترین نظرات مثبت را دربین کاربران داشته‌اند و می‌توان گفت رضایت نسبی بالایی دارند. بااین حال نباید نسبت به کیفیت متریال یا عملکرد کلی آن‌ها نگاه سخت گیرانه ای داشته باشید.

1. ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017
  • قیمت استثنایی
  • رضایت بالای کاربران
  • تیغه از جنس استیل ضد زنگ
  • مناسب اصلاح سر و صورت

بی‌شک این مورد یک پیشنهاد رد نشدنی است!!! این ریش تراش فقط 380هزار تومان قیمت دارد و بالاترین سطح رضایت کاربران و توصیه افراد را در کارنامه خود ثبت کرده است. با توجه به قیمت خیلی مناسب آن، افراد زیادی این ریش تراش را خریده‌اند و به همین سبب آمار رضایت کاربران آن اعتبار بالایی دارد. به همراه این ماشین اصلاح یک شارژر، فرچه تمیز کننده، 4شانه و روغن مخصوص هم قرار دارد تا هیچ نگرانی بابت اصلاح موهای خود در نمره های دلخواه و روغن کاری تیغه ها بعد از اصلاح نداشته باشید.

در کنار موار مثبت متعدد این ماشین اصلاح سر و صورت، باید اشاره کنم که این دستگاه به ازای هر 120دقیقه شارژ باتری، 45 دقیقه قابل استفاده است. همچنین توجه داشته باشید که این ریش تراش مناسب صفر زنی نمی‌باشد و کم‌ترین سایز اصلاح آن 0.5میلی‌متر است.

پرسش‌های متداول:

چگونه ماشین ریش تراش را تمیز کنیم؟

با فرو بردن تیغه‌های ماشین اصلاح (یا کل دستگاه، اگر ضد آب باشد) در آب گرم مخلوط با ماده ضدعفونی کننده به مدت 10 دقیقه، ریش تراش شما تمیز می‌شود و باکتری ها را از بین می‌روند. می توانید از یک مسواک قدیمی برای پاک کردن ته ریش و شوره بین تیغه ها استفاده کنید. روغن کاری ماشین اصلاح با روغن چرخ خیاطی ماهی یکبار می تواند از تجمع زباله جلوگیری کرده و عمر آن را افزایش دهد. روغن را با یک مسواک قدیمی روی تیغه ها بمالید و مطمئن شوید که اضافی آن پاک شده است.

فرق بین ماشین ریش تراش خط زن و ماشین اصلاح سر چیست؟

ریش تراش یا ماشین اصلاح سر تیغه های پهن‌تری دارد و نمی تواند موها را از ته کوتاه کند و به اصطلاح خط بیاندازد. ریش تراش ها برای اصلاح موهای سر با سایز های 4 به بالا معمولا استفاده می‌شوند. درعوض ماشین اصلاح صورت یا خط زن می‌تواند موها را نزدیک به صفر کوتاه کند، ظرافت بالا و راحتی استفاده برای حرکت در منحنی های صورت و ابعاد کوچک تر از ویژگی های آن است.

بهترین برند ماشین اصلاح صورت کدام است؟

پاناسونیک
فیلیپس
بِراون
رمینگتون
بابیلیس

تحریریه کالالینک

هدف من در در وب سایت کالالینک(calalink) نوشتن مطالبی است که به کاربران کمک کند تا بتوانند بهترین تصمیم گیری را قبل از هر خریدی داشته باشند. همین طور تلاش می کنم تا لینک بهترین کالاهای موجود در بازار را که به دنبال آن هستید را برای شما گردآوری کنم تا خریدی راحت و بی دغدغه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا